perjantai 24. huhtikuuta 2009

Kaapin uusi ilme- a Closet re-new

Sain sitten valmiiksi myös tuon neljännen kerroksen kaapin. Eli tältä se näytti:
So I finished up the closet up in the fourth floor. And this is how it used to look:

Ihan nätti näinkin, mutta jotenkin turhan maalaisromanttinen talooni. Hioin vähän vanhaa maalia pois, maalasin sisäosat uudestaan ja revin ovennupit irti.

Sure, it's pretty as such, but somehow this is too "romantic" -looking for my house. So I honed some of the old paint off, re-painted the inside of the closet and ripped off the old door
knobs.

Tällainen siitä sitten tuli:

And this is how it turned out:

Koputtelin vähän pajavasaralla kuhmuja pintaan ja maalasin kauttaaltaan uusiksi akryyliväreillä. Uudet ovenrivat vääntelin rautalangasta.
I banged this up a bit with a cross-peen hammer, and re-painted it completely with acrylic-paint. New doorhandles are made of wire.

Ei hassumpi näin ensimmäiseksi kunnon huonekalutuunaukseksi. Kouluarvosanana antaisin itselleni 7- :)
Not bad for the first furniture make-over. I could probably give myself a B+ :)

Ei kommentteja: