keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Toinen kerros-The second floor

Alkaa tästä. Eteisestä noustaan portaat ylös kirjastoon:

Starts here. From the hall you walk the stairs up to the library:

Kuvan kirjat käsinsidottuja (ja kirjoitettuja) sekä jotain ostettuja. Koristekissa ja pääkallo cernit-massaa. Simpukankuoren sain Thaimaan-tuliaisina pari vuotta sitten. Mitähän tuolla lippaassa mahtaa olla?

Books in the photo I made (also wrote) by hand, some of those I bought new. Decorative-cat and the skull made of Cernit polymere-clay. Sea-shell I got from Thailand a couple of years ago. I wande what's in the box?

Nojatuoli etualalla (sanomalehti on new York Times) on omia askarteluja, divaanin maalasin ja verhoilin uudelleen. Teepöytä on oikeasti kivinen rasia, jonka löysin kirpputorilta. Pienen taulun kehykset puulusikoista. Pienet vaakunalaatat ovat vanhoja nappeja.

The chair infront (that newspaper is the New York Times) I made myself, the divan I re-painted and upholstered. The tea-table is actually a box made of some stone, I found it from the flea-market. The frames of that little picture are made of wooden-spoons. Tiny arms are really some old buttons.

Lisää cocktail-miekkoja.. no, yksi sellainen. Kartta on tuloste, ja divaanilla pino Aku Ankka-lehtiä. Verhon takaa löytyvän huoneen esittelen seuraavana.

More cocktaiö-swords..well, one at least. The map is a print, and there's a pile of Donald Duck-magazines. Next I'll introduce to you that room behind the curtain.

Ei kommentteja: