tiistai 2. kesäkuuta 2009

Goth or Not?

Heh heh hee, bongasin tämmöisen hauskuuden Alchemy Gothicin kuvastosta aikoinani, ja sain vihdoin hankittua mokoman:

Ha haa, I spotted this cutie of the Alchemy Gothic -catalog, and so I finaly bought it:

Ihanan söpö :) Tämä "Lapillus Worry Skull" sopi kokonsa puolesta mainiosti nukkikseen, onhan Alchemyllä valikoimissaan sellainen luonnollisenkokoinen alkemistinkallo myös. Niinpä vain maalasin tuon kulmahampaan tältä kaverilta:

It's so lovely :) This "Lapillus Worry Skull" fit in perfectly to my dollhouse, after all, Alchemy does have one natural-sized alchemist-skull as well. So I just painted the fang of this guy:

Sanomattakin selvää kenelle kallo päätyi:

I doubt I need to mention separately who's the new owner:

Tuollahan se hyllyn päällä virnuilee.. Evanin huoneeseen tuli noiden laajennusten ansiosta lisää kattotilaa, ehkä lisään vielä toisenkin hyllyn tuonne.. Ikkunan päälle ilmestynyt horoskooppitaulu (Vaaka/Libra) on leikattu Nag Champa-suitsukepaketista.
Korulaatikon pohjalta löytyi myös jänniä juttuja:

There it is, smiling on the shelf.. Thanks to renovation Evan's room now has some more space, so maybe I'll place in another shelf, too. There's a horoscope-picture now above the window (Libra), and it's cut off from an incense package. I also found some nice stuff from my jewellery drawer:

Rikkinäinen vaakunanappi, pentagrammi on vanha korvis jonka lenkki on katkennut, ja pieni rasia tehty sormuksesta, kansi napinpohjasta ja pohja softislevystä. Hattu HobbyPointista (kuuden setti). Katsellaan, mitä näistä saisi aikaan..

A broken coat of arms-button, a broken pentagram-earring and the little box is made of ring, back of the button and a piece of plastic. Hat is from the HobbyPoint-store (a set of six). Well see what I can make out of these..

Ei kommentteja: