perjantai 8. tammikuuta 2010

Karttoja-Maps

Vanhoista tulostekuvista syntyi pari karttataulua nukkekotiin. Ensimmäinen on muistaakseni Karpaattien seudulta:
Some old prints turned into decorative-elements to my dollhouse. If I remember correctly, this first one is from the Carpathian area:

Ja päätyi (yllätys yllätys) Evanille. Oven päällä kartta näyttää komealta:

And it (surprisingly) ended up for Evan. Looks good above his door:

Toinen onkin tähtikartta:

Other one is a star-chart:

Tälle en vielä ole pysyvää paikkaa löytänyt, mutta ehkä tuo kirjastoon sopisi..
Ajan kanssa teen ehkä oikeat kehyksetkin näille.

I haven't found any place for this one yet, but I was thinking that a library would be a proper place for it. Maybe during the time I might even make some frames for these..

Ei kommentteja: