torstai 21. tammikuuta 2010

Lisälehtiä-More magazines

Tässä siis loput Lupescun perheelle valmistamani läpyskät, pääasiassa klassista horror-sarjista:

Here are the rest of the magazines I made for the family, mostly classic horror-comics:

Creepshowsta olen itsekin pitänyt..
Nämäkin alkavat olla keräilytavaraa :)

I've always liked the Creepshow myself..
I guess the next ones are also a collectors items :)

Sekalaisia lehtiä, vanhoja ja uusia. Kuvista tuli vähän epäselviä, pahoittelut siitä..

Some misc. magazines, old an newer ones. Photos turned up to be a bit blurry, my apologies..

Lehdet on valmistettu samoin kuin aikaisemmat "julkaisut".

All the magazines are made the same way as the rest.

Nämä halusin taloon ihan Evania (ja miksei talon muitakin poikamiehiä) ajatellen; Actionsarjakuvaa, jonka pääosissa seikkailee niukalla vaatebudjetilla varustettu vamppi:

These I wanted to make for Evan (and why not for any other bachelor of the house);
Action-comics, with a vamp heroine who apparently has a tight clothing-budjet on her hands:

Sormia syyhyttäisi vieläkin paperiaskarrella ;)

I'd still love to do some more papercrafting ;)

Ei kommentteja: