tiistai 23. maaliskuuta 2010

Oi Dolores

Jee, paketti Dolores-verkkokaupasta saapui eilen odotusten mukaisesti :)
Tällä kertaa sisältö oli lähinnä huonekalupitoinen:

Yee, my mail-order from the Dolores-wedstore arrived yesturday as I hoped :)
This time it included mostly furniture:

Pation pöytään sopivat tuolit ja koriste-esineitä. Pari hyllykköä, toinen puutarhaan ja toinen keittiöön sitten kun on tilaa, ja muutama pätkä muovista koristeaitaa, mahdollisesti kalmiston ympärille.

New chairs to fit the patio-table, and some decorative items. A couple of shelfes, other one to the kitchen and the other for the garden, as long as I get any new space, and some plastic-fence pieces, most likely around the cemetery.

Tämä viheriäinen lautanen oli taas extraa. Ajattelin maalata siihen jotain kuviointia.

This grrnish plate was a freebie. I thoughed I'd paint some patterns on it.

Ei kommentteja: