torstai 2. syyskuuta 2010

Kukkopilli-Clay bird-whistle

Tämä siis on jo vanhempi massailu, mutta sain tämän nyt viimeisteltyä:

So, this is an old clay-work, but now I made it ready:

Savikukko siis terrakotta-massaa, jota esittelin aikaisemmin.

The clay-bird is made of the terracotta-clay I introduced earlier.

Ja maalia pintaan.. Lapsuuteni kukkopilli oli samanvärinen, joten päätin kokeilla :)
Pikku kukko siis jäljittelee perinteisiä kukkopillejä joita voi ostaa mm. markkinoilta.

All it needed was some paintjob.. One bird-whistle of my childhood was the same colored, so I toughed I'd try :)
So, this little rooster is immitating traditional clay bird-whistles one can buy from a fair, for example.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

¿Que pretendes, ganar un record?
Cada vez haces cosas más pequeñas y muy bien terminadas.
Besos Clara